Regulament privind serviciul de retur:


Renuntarea la cumparare reprezinta un serviciu oferit clientilor conform legislatiei in vigoare de Max Store Online SRL,  societate comerciala cu raspundere limitata, organizata potrivit legii romane, cu sediul in Orasul Voluntari, judetul Ilfov, Strada Galata nr. 55.

Prin acest serviciu, clientii pot returna in termen de 14 zile produsele cumparate, conform Termenilor si Conditiilor de retur prevazute in prezentul Regulament.

Acest serviciu nu afecteaza dreptul de retragere prevazut de O.U.G. 34/2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate cu profesionistii, pentru contractele incheiate la distanta.

Clientii care renunta la cumparare, solicitand returul unui produs, se vor supune regulilor prezentului Regulament, acceptandu-l in integralitate.

Clientii HOME STORE  sunt beneficiarii directi ai acestui serviciu.

Acestia pot fi persoane fizice sau persoane juridice care au achizitionat produse din magazinul online al societatii, fiind titularii facturii sau reprezentantii persoanei juridice titulare a facturii fiscale.

 Returul produselor achizitionate se face prin completarea Formularului de Retur  (click aici)  sau primit pe email. Acesta se va trimite semnat, stampilat (in cazul persoanelor juridice) si completat in totalitate pe email la adresa: retur@home.store.ro sau tiparit in coletul cu produsul returnat.

Produsul pentru care se doreste returnarea va fi trimis exclusiv prin curier la adresa: Strada Brandusei nr. 141 A, oras Pantelimon, judetul Ilfov.

Termenul de 14 zile calendaristice se calculeaza:

- de la data livrarii produsului achizitionat

Cumparatorul are dreptul de a se retrage din contractul de vanzare fara a fi nevoit sa justifice decizia.

Coletele trimise catre HOME STORE cu ramburs, pentru care destinatarul este obligat sa plateasca expeditorului suma aferenta, nu sunt acceptate.

Cheltuielile de returnare sunt suportate de consumator. Recomandam trimiterea produselor in ambalajul original si ambalate corespunzator pentru pastrarea integritatii acestora.

In conformitate cu Directiva 2011/83/UE, punctul (47) din prezentare: pentru a stabili natura, caracteristicile si modul de functionare a bunurilor, consumatorul ar trebui sa le manuiasca si sa le inspecteze in acelasi mod in care i s-ar permite sa o faca intr-un magazin.

Purtati raspunderea pentru orice eventuala diminuare a valorii produselor, daca in urma verificarii conformitatii, proprietatilor si functionalitatii produselor se dovedeste ca aceasta devalorizare a fost cauzata de manipularea necorespunzatoare de catre dvs.

Conditiile referitoare la produsul returnat:

Se recomanda ca produsul returnat sa fie in aceeasi stare in care a fost cumparat sau livrat:

Sa aiba toate componentele, accesoriile, inclusiv manual de utilizare si certificate de garantie;

Produsul trebuie sa fie returnat in conditii de siguranta, pe cat posibil in ambalajul original pentru a se evita deteriorarea acestuia la manipulare si/sau transport.

Produse care nu sunt acceptate la retur:

 Produse sigilate care nu pot fi returnate din motive de protectie a sanatatii sau din motive de igiena si care au fost desigilate de consumator, indiferent daca acestea au fost sau nu utilizate dupa desigilare (ex.: rezerve de periute dinti, casti in ear);

- produse de ingrijire personala care au fost desigilate si utilizate (aparate de ras, epilatoare, aparate de tuns, aparate ingrijire corporala, periute de dinti, irigatoare bucale, perii rotative, termometre);

- produse care prezinta modificari fizice, lovituri, ciobiri, zgarieturi, socuri mecanice sau electrice (nesemnalate ca si defecte estetice in primele 48 de ore de la receptionarea produsului). Nu se accepta pentru returnare produsele care prezinta modificari fizice, lovituri, ciobiri, zgarieturi, socuri, urme de folosire excesiva si/sau interventii neautorizate etc.

- produse aduse pe comenzi speciale ferme pentru a carei furnizare a fost nevoie de plata in avans;

- folii de protectie pentru ecrane (telefoane, tablete, eBook readere, laptop etc.) care au fost deja utilizate;

- acumulatorii, becurile obisnuite, becurile cu halogen (scoase din cutia originala);

- daca au fost achizitionate mai multe produse din acelasi model, se accepta retur doar daca unul singur a fost desigilat sau dezambalat;

- in cazul in care se returneaza un produs dintr-un pachet promotional se va returna diferenta dintre pretul de baza si cel promotional al produsului returnat.

Produse care sunt acceptate la retur in anumite conditii:

- in cazul difuzoarelor sau umidificatoarelor de aromaterapie se accepta returul acestora numai daca au fost testate cu apa, fara uleiuri/esente.

- electrocasnice mici care au fost utilizate si sunt aduse curatate pentru retur (aspiratoare, roboti bucatarie, mixere, masini de tocat, aparate de gatit, blendere, storcatoare fructe, fiare si statii de calcat, aparate de cafea);5cal

  1. Exercitarea dreptului de retragere

Consumatorul informeaza HOME STORE cu privire la decizia de retragere din contract prin completarea Formularului de Retur disponibil pe site sau prin trimiterea produsului la adresa: Strada Brandusei nr. 141A, oras Pantelimon, judetul Ilfov, colet insotit de formularul de retur completat corespunzator.

 Pentru produsele pentru care solicitarea de retur s-a facut prin Formularul de Retur de pe site, comunicarea cu clientul se va face in scris pe adresa de e-mail cu care s-a efectuat comanda initiala. Suma aferenta returului se va returna prin transfer in contul bancar indicat.

Suma aferenta returului, care figureaza in factura fiscala de stornare, ii va fi rambursata clientului prin TRANSFER BANCAR..

HOME STORE poate refuza colaborarea cu consumatorii care au abuzat de dreptul de a renunta la cumparare. Notificarea acestora se va face anterior impunerii restrictiilor privind vanzarea de produse sau servicii.